האם סופם של הצגת ה URL'ים בתוצאות החיפוש הגיע?
מאת נתן רנקי | 29.12.2019
בקצרה: SMX (שזה ראשי תיבות של SEARCH MARKETING EXPO) הינו כנס שנתי המתקיים על ידי ועבור אנשי קידום אתרים ושיווק דיגיטלי מכל רחבי העולם.
הכנס מתקיים אחת לשנה במקומות שונים בעולם כגון: לאס וגאס, לונדון וירושלים והוא מהווה את הכנס המרכזי והחשוב ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי ותחום קידום אתרים.
בדומה לכל כנס מקצועי אחר בתחומו, גם ה-SMX מיועד למספר מטרות מרכזיות לצד מטרות משניות, כאשר ברשימת המטרות השונות ניתן למצוא: יצירת חיבורים מקצועיים בין אנשי מקצוע בתעשיית הקידום והשיווק הדיגיטלי, חשיפת משתתפי הכנס לכל החידושים האחרונים בענף, שיתוף מידע אודות נושאים שונים ומגוונים בתחום וכדומה.
אף על ריבוי המטרות של כנסי ה-SMX, חשוב לציין שמאחורי כל כנס עומדת מטרה מרכזית אחת והיא: למידה של נושאים חדשים הקשורים לתחום הקידום והשיווק הדיגיטלי.
כנסי ה-SMX מתקיימים באופן אחיד בכל מקום בעולם, כאשר הכנס עצמו אורך מספר שעות. הכנס עצמו מחולק למספר מסלולים שונים, כאשר כל מסלול עוסק בתחום מקצועי אחר הנלווה לתעשיית השיווק הדיגיטלי וקידום אתרים במנועי החיפוש.
בכל מסלול ניתן למצוא פאנל מקצועי המארח בין שלושה לארבעה מרצים מובילים בתחומם, כאשר לכל מרצה עומד פרק זמן של 15 עד 20 דקות על מנת להציע את הרעיון המרכזי שלו בתחום.
בנוסף, בכל כנס מתקיימות הרצאות אורח מרכזיות, כאשר הכניסה להרצאות פתוחה בפני כלל משתתפי הכנס הנדרשים להירשם מבעוד מועד ולהבטיח את מקומם באחד מהפאנלים המקצועיים של הכנס ובהרצאות האורח השונות המועברות בכנס.
כנסי ה-SMX המתקיימים בארץ ובעולם, מהווים את הכנסים המרכזיים של תעשיית הקידום והשיווק הדיגיטלי וחשיבותם נובעת בין היתר על רקע האתגרים המקצועיים עימם מתמודדים כלל מקדמי האתרים והמשווקים הדיגיטליים במסגרת עבודתם היומיומית.
מבנה הכנס ובחירת הנושאים המאוד סלקטיבית של תכני הכנסים השונים המתקיימים ברחבי העולם, הופכים את כנסי ה-SMX לאחד מסוגי הכנסים המקצועיים החשובים ביותר בעולם בתעשיית האינטרנט, כאשר נושאי הלימוד המועברים בכנס מתמקדים אך ורק בחידושים האחרונים של הענף.
מכיוון שמדובר בכנס שנתי המתקיים אחת לשנה במקומות שונים בעולם, רשימת הנושאים הנכללים בכנסי SMX מסביב לעולם, משתנה משנה לשנה, כאשר ברשימת הנושאים ניתן למצוא בין היתר: קידום תכני וידאו, ניהול מוניטין, שיתוף תוכן, אופטימיזציה ותהליכי קידום של אפליקציות, בניית קישורים ועוד מגוון רחב של נושאים הקשורים לכל הפלטפורמות האפשריות לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי.
בכל כנס נבחרים מספר נושאים מובילים שברוב המקרים קשורים גם לנושא המרכזי עליו ידובר באחת מהרצאות האורח המתקיימות במהלך הכנס.
בדומה לכל מקום אחר בעולם בו מתקיימים כנסי ה-SMX, גם בישראל, כנסים אלו נחשבים לאחד מהכנסים החשובים ביותר בתעשיית הקידום והשיווק הדיגיטלי.
כנס ה-SMX בישראל מתקיים בירושלים, כאשר מדי שנה נבחר לוקיישן חדש לאירוח הכנס.
בין משתתפי הכנס בישראל, תוכלו למצוא את בכירי תעשיית הקידום במנועי החיפוש והשיווק הדיגיטלי בישראל וזאת לצד עשרות בעלי חברות קידום וסוכנויות לשיווק דיגיטלי.
ההרשמה לכנסי SMX בישראל הינה מצומצמת ומוגבלת והיא נפתחת בין החודשים ספטמבר לנובמבר מדי שנה. ברוב המקרים, הביקושים לקחת חלק בכנס גדולים מהיצע המקומות הפנויים ולכן תוכלו למצוא בכנס רק את אנשי המקצוע המובילים ביותר בענף.
בכל אחד מכנסי ה-SMX המתקיימים מסביב לעולם, מתקיימות הרצאות אורח של מומחים בעלי שם בינלאומי בתחום הקידום והשיווק הדיגיטלי. הרצאות אלו מועברות בשפה האנגלית וברוב כנסי ה-SMX בישראל ובעולם, הן מתקיימות במכונת של הרצאות אורח הפותחת את הכנס השנתי והרצאת אורח נוספת בסיומו של הכנס.