האם סופם של הצגת ה URL'ים בתוצאות החיפוש הגיע?
מאת נתן רנקי | 29.12.2019
מושג שנלקח בהשאלה מעולם העסקים ונועד לבחון את ההשקעות האינטרנטיות ובעיקר בכל הקשור לפרסום באינטרנט. ולצורך העניין : קמפיין ספציפי של מפרסם שבחר בקמפיין PPC יעלה לו 100 ש"ח ויפיק לו 50 לידים שמתוכם יצליח המפרסם לסגור 5 לידים ויהפוך אותם ללקוחות משלמים – נניח כי מכל לקוח הרווח מסתכם ב 100 ש"ח.
משום שההשקעה לקמפיין הפרסום היא 100 ש"ח והרווח הוא 500 ש"ח, אזי החזר ההשקעה הוא 400 ש"ח.