תיאור עמוד (Page Description)

תג תיאור העמוד ה- HTML  – אלו הן השורות לרוב שתי שורות שמוצגות בתוצאות החיפוש של גוגל – (לצד כל תוצאה).

Description הוא תיאור עמוד בתצורת טקסט אשר אינו עולה על כמות תווים ספציפית ומטרתו לתמצת עבור גוגל והגולשים את תוכן הדף המדובר. על פי רוב (אף לא בהכרח) תציג גוגל את ה- Description בתוצאות החיפוש בהתאמה לביטוי (למילת המפתח) שמופיעה בו. תיאור עמוד נכון וטוב, צריך לגרום לגולש שקורא אותו להקליק על התוצאה ולגלוש אל האתר.

אם תשאלו את גוגל, הם יטענו שבין תיאור עמוד לבין דירוג האתר בתוצאות החיפוש אין קשר אך האם הטענה שלהם נכונה? לא בטוח.

גוגל (כמו גם מנועי החיפוש האחרים), אינה משתמשת בתיאור העמוד כפרמטר לאלגוריתם ועל כן ניתן לומר שאין לו השפעה על מיקום תוצאות החיפוש, אך מספר הקלקות של הגולשים נכללים גם נכללים באלגוריתם ומשום שתיאור העמוד מניע או שולל את הקלקת הגולשים, ניתן לומר שתיאור הדף בהחלט גורם לאתר להתקדם בתוצאות החיפוש אל ראש תוצאות החיפוש, גם אם בעקיפין – על כן תיאור הדף חשוב לתהליך האופטימיזציה ולתהליך קידום האתרים.

כך כותבים תיאור עמוד טוב ונכון

כדי לכתוב תיאור עמוד מקצועי ומוקפד, יש להתחשב במספר קריטריונים ולהקפיד על ביצוע נכון. הכנו עבורכם רשימה מקיפה של סך הפעולות שנכון לבצע במהלך כתיבת עמוד ואלו הם:

· עליכם לכתוב Description לכל אחד מהעמודים באתר שלכם וללא יוצא מהכלל ובכל אחד מהדפים על התיאור להיות שונה וייחודי.

· למי מכם שיש אתר וורדפרס ומשתמש ב- Yoast, התיבה תספור עבורו את התווים ובמידה וישנה חריגה, התיבה תיצבע באדום – אם האתר שלכם לא נבנה בוורדפרס ואין לכם מערכת ניהול תוכן שמאפשרת ספירת מילים, העתיקו את הטקסט של תיאור העמוד לוורד ובדקו את מספר התווים. מספר התווים נקבע בהתאם לאורך התיאור שניתן להציג בתוצאות החיפוש של גוגל – שימו לב שלאחרונה היה שינוי בכמות התווים.

  • לא יהיה זה נכון לחזור על אותן המילים בתיאור העמוד
  • חשוב לבחור את מילת המפתח המתאימה ביותר לקידום הדף ולשלב אותה לא רק בתוכן אלא גם בתיאור העמוד
  • לעולם אל תמלאו את כל התווים של התיאור במילות המפתח בלבד
  • אל תעתיקו אל תיאור העמוד חלק מהטקסט שהזנתם בדף
  • תיאור עמוד צריך להיות מעניין ולהניע לפעולה. זכרו כי הסיכוי שתיאור העמוד יופיע בתוצאות החיפוש הוא גבוה ועל כן עליו להיות מסקרן מצד אחד ומצד שני הוא צריך להעניק לגולש מושג אודות מה שהוא צפוי לקרוא לאחר שייכנס לעמוד
  • אתם בהחלט יכולים לשלב בטקסט הנעות לפעולה ובין היתר "לחצו כאן" "למידע נוסף" וכיוצא בזאת אך לא מומלץ שיהיו הן אגרסיביות מדיי
  • תיאור הדף חייב להיות תואם לתוכן העמוד – התיאור מספר למנועי החיפוש ולגולשים אודות התוכן בעמוד בקצרה. היה וגוגל מזהה תיאור, שאינו דומה לתוכן ומטעה, אזי עלול העמוד לספוג ירידה במיקומים

על מנת ליישם את כל הטיפים שריכזנו מעלה, יש ליצור תיאור לכל אחד מעמודי האתר ולשם כך אתם יכולים להיעזר באחד משלל כלי הקידום (שניתנים בתשלום ו/או בחינם) והם שיאפשרו לכם ליצור תיאורי עמוד חדשים ומנגד לעדכן תיאורי עמוד קיימים

אם אתם רוצים לבצע קידום אפקטיבי, מקצועי וראוי, חשוב להקדיש זמן ומחשבה לתיאורי העמוד שלכם.

כבר החל מהיום ועבור כל עמוד חדש אותו אתם מעלים לאתר, כתבו תיאור עמוד בהתאם. היה ויש לכם אתר וותיק, לו אתם רוצים לכתוב תיאורי עמוד או לחילופין לשפר את תיאורי העמוד הקיימים בו אך יש בו מאות דפים, נכון לערוך תעדוף ולכתוב בתחילה תיאורי עמוד לדפים המובילים והפופולאריים יותר.

צור קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או התקשרו ל- 03-372-6226
Call Now Button