Optimization for SEO

המדריך לאופטימיזציה On-Page עבור SEO מוצלח

הצ'קליסט שאתם לא רוצים לפספס

אם אתם תוהים למה אתם רוצים לקרוא את המדריך שלנו? אז בקצרה: כי קיבצנו את כל מה שאתם צריכים לעשות במדריך אחד ומדריך מקצועי!

מתחילים…

Search Console (קונסולת החיפוש)

מה אתם צריכים לבדוק ואחר מה לעקוב בקונסולת החיפוש:

  • דומיין מועדף – בחרו האם תרצו את הדומיין עם WWW או בלי.
  • שיפורי HTML – בדקו האם לקונסולה יש הצעות לגבי ה HTML שלכם בכל הקשור אל תיאורי מטה ותגי כותרת וכמובן תוכן לא מאונדקס.
  • קובץ txt – בדקו האם יש טעויות ותקנו.
  • קישורים – בדקו אלו אתרים מקשרים אל האתר שלכם והאם כולם אכן צריכים לקשר.
  • סטטוס אינדקס – כמה עמודים מאונדקסים והאם יש צורך להוסיף עוד ו/או לשחרר מחסימה.
  • מיקוד בינלאומי – בדקו האם האתר שלכם ממוקד אל קהל היעד שלכם על בסיס שפה וארץ.
  • שגיאות סריקה – דו"ח אשר יעדכן אתכם באשר לטעויות שהתגלו במסגרת 90 הימים האחרונים.
  • Structured data – בדקו את מבנה המידע שבאתר שלכם ואם יש שגיאות, טפלו בהן בהתאם.
  • פעולות ידניות – כנראה הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק האם גוגל עדכנה אתכם בשל פעולות ידניות ובאופן כללי הודעות מגוגל לגבי האתר שלכם.

מדריך לאופטימיזציה מוצלחת

גוגל אנליטיקס

כלי נהדר ואף הכרחי עבור כל בעל אתר. מיד לאחר החיבור לקונסולת החיפוש, חברו את האתר אל גוגל אנליטיקס והתחילו לעקוב אחר המדדים והביצועים של האתר שלכם. תוכלו לראות נתונים שונים אודות המבקרים באתר שלכם, כגון: נתוני דמוגרפיה, משך זמן שהייה באתר, עמודים מבוקרים יותר ועמודים מבוקרים פחות ועוד שלל מידע, שאתם כבעלי אתר רוצים לדעת על מנת להפוך את האתר שלכם למכונה משומנת.

מהירות אתר

מהירות האתר שלכם היא נתון קריטי, שאתם רוצים לעקוב אחריו תמיד ולשפר אותו ככל האפשר. מהירות האתר משפיעה על האתר כולו מכל אספקט כולל דירוג ומיקום האתר וכמובן על חווית המשתמש אשר נפגעת. גוגל פיתחה כלי לבדיקת מהירות האתר ובו תוכלו גם לקבל הצעות לשיפור זמן טעינת האתר.

ידידויות לתנועת המובייל

כולנו יודעים שתנועת המובייל היא תנועה, שחשוב להשקיע בה כי ככל שהזמן עובר, יותר ויותר אנשים גולשים מהסמארטפון שלהם וגם לא נשכח את הצהרת גוגל כי אתרים שאינם ידידותיים למובייל, לא יזכו לתעדוף אלא בדיוק להפך. חשוב לדעת, שגוגל ממליצה על היות האתר, אתר רספונסיבי.

תגי כותרת

הקפידו על:

  • אורך תגי הכותרת
  • אל תעמיסו מילות מפתח בתג הכותרת
  • הימצאות מילת המפתח החשובה ביותר בתחילת התג
  • שם החברה שלכם צריך להופיע בסוף התג אם הוא חלק ממילת המפתח שלכם
  • ודאו שהתג אכן מתאר את תוכן העמוד
  • ודאו שה H1 שלכם שונה מתג הכותרת
  • ייחודיות – כל תג צריך להיות ייחודי

תיאור מטה

הקפידו על:

  • מילת המפתח החשובה בכל עמוד, צריכה להופיע בתיאור המטה ומוטב שבהתחלה.
  • כתיבה ברורה, קריאה וייחודית (אל תשכפלו תיאורי מטה).
  • הקפידו על אורך התיאור ואל תחרגו מכמות התווים המותרת – חריגה תגרום לקיצוץ אוטומטי של תיאור המטה שלכם.

כותרות

אם אתם רוצים, שגולשים ימשכו להיכנס לאתר שלכם, הקפידו על כותרות מתחת ל 55 תווים, פיקנטיות ומושכות להקלקה.

תגי H1-H6

הקפידו על סימון נכון של הכותרות שלכם בסדר נכון והגיוני. זכרו כי בכל עמוד צריכה להיות כותרת H1 אחת בלבד.

תמונות

על התמונות שלכן, לעבור אופטימיזציה ולא להיות גדולות מדיי (שאחרת, הן יכבידו על מהירות הטעינה ואתם לא רוצים את זה) וכמובן הקפידו על הוספת תגי אלט (alt-text) לכל תמונה.

אופטימיזציה

מפת אתר

מפת האתר שלכם עוזרת לגוגל לסרוק אותו ואתם רוצים שהמפת אתר תהייה מדוייקת, הן ב XML והן ב HTML. הגישו את המפה בקונסולה ועקבו אחר התוצאות. תקנו את השגיאות הקיימות, ככל שיהיו, במהירות האפשרית.

מהירות עמודי מובייל

במידה וישנם עמודים שאמורים להיות מהירים יותר עבור תנועת המובייל בעזרת פרויקט AMP של גוגל, בדקו שהם אכן עומדים בדרישות ובדקו אותם תכופות בעזרת כלי ה- AMP בקונסולת החיפוש.

רשתות חברתיות

בדקו שכל האינטגרציות של הרשתות החברתיות שלכם עובדות כראוי; האם הכפתורים מגיעים לעמודים הנכונים, האם כפתור השיתוף אכן מוביל לביצוע שיתוף וכדומה.

תעודת אבטחה

בדקו שהאתר שלכם עומד בדרישות האבטחה ובמיוחד אם האתר שלכם הוא אתר לסחר אלקטרוני (איקומורס) או שיש לכם עמודים מוגנים.

תוכן משוכפל

הקפידו תמיד לבדוק האם יש לכם תוכן משוכפל באתר. למען הספר ספק, אסור שיהיה תוכן משוכפל באתר! אם יש לכם כזה, הסירו אותו או צרו הפניית 301. במידה ואתם מפרסמים תוכן של אתר אחר, הציבו תג כרוניקל.

חדשות גוגל

באם האתר שלכם כשיר לחדשות גוגל הוסיפו זאת ואם לא, נסו להגישו מחדש ברגע שסיימתם לעבוד ולבצע את ההצעות של גוגל.

Nofollow

במידה ויש תוכן שאתם לא רוצים שגוגל תסרוק, הציבו עליו לו  "rel=nofollow”.

קודי שגיאות תגובה

במידה ויש לכם שגיאות תגובה, כגון: 400,403,403,500,503, חקרו זאת וטפלו בהן בהקדם. בנוסף, ודאו שכלל הפניות ה- 301 שלכם תקינות והמנעו מהפניות 302 ו 307.

קישורים פנימיים

הקפידו לייצר קישורים פנימיים באופן האפקטיבי והנכון ביותר. התאימו את כמות הקישורים לכמות המילים וסוג התוכן בעמוד וכמובן על אנקור ועמוד יעד מתאימים.

צור קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או התקשרו ל- 03-372-6226